I can only wish..

Hej, nu är det så här... Att jag är ur kass på att blogga och jag har vart så stressad det senaste.
Det har vart så mycket med skolan med prov, redovisningar mm. inför betygen. Så jag har vart väldigt trött.
Så har jag även vart i Sälen nu det senaste.
Jag är ledsen över detta, men jag lovar att jag ska försöka förbättra mig under lovet nu. Vi slutar på Torsdag, så det ska bli jätte skönt. Har inte ens haft tid att fota dom senaste veckorna. Jag hoppas att jag kan fota lite nu denna veckan om det blir härligt väder, eftersom vi inte kommer ha några läxor eller så nu heller. Men som tur är har mina fina kompanjoner bloggat! Vi kanske till och med får tillfälle att träffas nu under lovet, så vi kan fixa den där förbaskade headern..
Vi hörs!
/ Fanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: