Andra inlägget ;)

Hallu där! Nu passar jag på att göra det andra inlägget här på bloggen, eftersom Tilda gjorde det första. ;)
Jag heter Fanny, och är då 14 år. Vi tre som skapat bloggen har då ett gemensamt intresse, vilket är att fota! Jag har haft min kamera i ca. 2-3 år och det är en Canon EOS 1000D. Jag har ju då under tiden jag har haft den hunnit samla på mig extra objektv, blixt och annat smått och gott. Jag bor även som Tilda, i väst Sverige. ;)
Förrutom att fotografera så tycker jag såklart om att umgås med vänner, ta hand om min tvås små underbara katter och jag älskar att dansa! Går u Music video disco, som är väldigt roligt! Jag har även ett stort intresse för hästar, däremot har jag slutat på ridskola och letar efter en ponny att ta hand om några dagar i veckan.
Jag tror att det kommer bli jag för det mesta som kommer att fixa desig och Headers, om inte dom andra överaskar mig och berättar att dim lärt sig hur man fixar bloggdesigners. ;)  Just nu har jag bara lagt in ett tillfällig, tills vi fixar vår egna och personliga. :)
Jag har även en egen blogg, den hittar ni här.

En bild från nu i Höst, som är i yper dålig kvalité .. Men håll ut!
Hoppas ni får en trevlig kväll! / Fanny
Postat av: Tilda

Snacka om att du är söt!

2011-11-18, 21:09:19 - URL: http://tiildaastaahl.blogg.se/
Postat av: Tilda

Snacka om att du är söt!

2011-11-18, 21:10:04 - URL: http://tiildaastaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: