Första inlägget :)

Tänkte att jag kunde varit den första som la in ett inlägg på denna blogg, Vi är tre tjejor på 14 år som har ett gemensamt intresse, nämnligen att fota. Vi alla har som ni antagligen förståt varsina Canon systemkameror, min är en Canon Eos 1100D. De andra två får skriva ett inlägg om sig själva när de vill. Någon dag så får vi träffas och ta bilder till vår header och resten får bli historia så att säga ;)
Iaf, så heter jag Tilda och bor i västra Svergie, jag har en hund som heter Rocky och en kanin som heter Tinga. Annars så brukar jag vara på en kennel, och jag rider ungefär en gång i veckan hos min mammas vännina. Jag håller på med utställning och har ställt min hund som förövrigt är en Golden retriever, har även ställt min mosters hund som är en affenpinsher några gånger. Jag gillar att vara med min hund, fota, rida och laga mat ;)
Kolla in min andra blogg också ;) www.tiildaastaahl.blogg.se
Här får ni några bilder!
'
Hörs!
Postat av: Fanny

Underbara bilder på er allihopa! :)

2011-11-18, 20:15:56 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: