I'm staring out at the sky

Hejsan!
Först och främs ska jag ursäkta om det är någon utav er bloggläsare som fått två ungefär liknande kommentarer av mig och Fanny, våran blogg är under uppbyggnad och det är lite rörigt etc. Vi ska försöka hinna med våran design och header i veckan, men som sagt så är det lite svårt att få tid till allt. Vi har även kommit överräns om att bloggen kommer att uppdateras varje dag, någon arkiv bild ibland kommer det ju bli men minst tre inlägg per dag kommer ni få iaf. Sedan får vi se hur det blir.
Sedan måste jag ju säga hur enormt stor erfarenhets skillnad det är mellan oss tre vänner , Fanny har haft sin kamera i ca 3 år. Thea i mer en ett halv år och jag har haft min i 5 veckor. Vi har nog alla haft digital eller system kamersor som vi lånat innan vi valde att skaffa oss en kamera men vill bara säga att mina erfarenheter är små och mina bilder inte speciellt bra. Men träning ger färdigthet, right?
Tack för den tid ni tog och läste :) / Tilda
Först en bild jag tog för ett år sedan med min Digitalkamera och sedan en nyare bild :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: