Tredje inlägget för mig!

Hejsan hoppsan bloggen!
Har inte riktigt vant mig vid tanken att jag nu har 3 st bloggar, om ni undrar hittar ni de HÄR HÄR & HÄR
Hoppas att ni haft en awesome kväll, jag har inte gjort så himla mycket, typ chillat. Var ute igår och tog lite kort, blev riktigt nöjd! Jag ska ut och fota med mitt tele objektiv någon dag och skulle vilja testa att ha en modell, någon intresserad. Haha vet att det typ bara är 3 läsare ( Jag, Fanny & Thea) Men men. Nu är det Idol, gillar inte det över huvudtaget, men kollar bara på något. Ni får lite mer bilder, och sedan ska jag bädda rent och gå och lägga mig.
Puss!
Fick låna Theas gryyma kamera, dock saknade jag min egna. All kärlek till dig älskade kamera!
Postat av: Felicia

Hahha! Jag läser också den. Jag har snackat lite med zippi Tilda. Han vill jätte gärna vara modell! :) <3

2011-11-18, 21:48:54 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: