REDO!

Med nya Skidbyxor och Skidglasögon är jag redo för Italien!
På lördag åker jag(+familj) och några vänner nämligen till Italien!
Jag är riktigt taggad, men... Jag kommer att sakna mina katter något otroligt mycket..!
Kan ju vara bra att informera om att jag alltså inte kommer att blogga, på hela v.7!
Kanske inte nu innan det heller, eftersom jag kommer att packa som en galning nu dom få dagar som är kvar.

Hoppas att ni står ut ;) Men Thea och Tilda kommer att blogga som vanligt, tror jag! :)


Ungefär så här ser skidbyxorna ut. :)
Och såhär, ser skidglasögonen ut (Y)


/ Fanny
Postat av: Tilda

Då blir vi två med sådana glasögon ;)

2012-02-08, 20:55:49 -
Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

Nu är finalisterna utvalda på bloggen, kolla om du blev en av dem! Tack för att du var med! :D

2012-02-08, 21:10:16 - URL: http://antonsfoto.webblogg.se/
Postat av: malin

Fin blogg ! :)

2012-02-09, 19:57:44 - URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: