Ett litet grattis till mig då, 15 år!

VILKEN MORGON! Är så glad, lycklig lottad att dessa fina människor omkring mig!

Tilda och Fanny har så länge jag känt som varit super! Goa brudar, verkligen toppen tjejer! Dom har vart så söta och gett mig TVÅ presenter. Jag blev helt amazed, herreminaskapar vad glad jag är!
- Halvtonat Blå 58mm

 

- Reflexskärm 5 i 1 56cm

Färgernas egenskaper:
Silversidan reflekterar maximalt med ljus men kan ge en kall ton.
Silversidan används ofta i skuggsidan.
Vita sidan ger mjukare reflekterade ljus.
Vita sidan används ofta i direkt solljus.
Guldsidan ger ett varmare bronsfärgat reflekterat ljus.

Tack så hemskt mycket tjejer, älskar er, ni är underbara!♥

_____________________________________________________________________________________________

Presneter är inte på något sätt något jag känner att jag måste ha, för människorna omkring mig gör mig glad bara genom att förgylla min vardag! Så att ni andas och skrattar räcker långt. Såklart värmer det något enormt att man tänker till och faktiskt lägger ut tid och pengar, jag blir verkligen jätteglad över att ni tänker på lilla mig!

15 år nu då, tiden går fort och jag tänker inte missa 1 minut av resten.

Tack till alla omkring mig, ni gör mig till den jag är. Tack till familjens sång imorse, tack till era fina presneter.

Och ett speciellt tack till dig som läste allt det här :)♥


- Thea
Postat av: Linda Sjölund (foto)

sv: Tack :)



f10 och 1/400 s, iso 200, sigma 150 mm macro

2012-02-13, 16:23:38 - URL: http://lindasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: