Tjohej!

Haha, nu måste ju någon iaf blogga på den blogg, right?
Fick bli mig!
Första skolveckan var för jävlig men nu känns det mycket bättre, längtar till helgen och har något att se fram imot så de hjälper till lite :)
Jag har ingen anning om vad som tagit åt de andra två gummorna då de inte bloggat på ett tag, men det kan man ju inte hänga upp sig på.
I helgen har jag slappat och lite sådant, läst lite böcker och gjort lite läxor.
Så nu sitter jag här i skolan och gör inget förnuftigt så förstår om ni inte bryr er för detta inlägg är så torrt och tråkigt då jag ej har någon fantasy!
Jag tycker att vi hörs och om vi får lite mer läsare kan vi ju alltid ha någon frågestund snart :)
Ni får en liggande bild då jag har mac och har ingen anning hur an roter bilder, sådetså ;)
HAHA!
-Tilda
Postat av: Thea

skit vacker bild! men du kanske borde fundera på att rotera;)<3

2012-01-16, 10:37:45 -
Postat av: Tilda

Men vey ju inte hur man gör ;)

2012-01-16, 13:25:58 -
Postat av: Mosthotgossip

Kolla gärna in den nya skvallerbloggen! uppdateras OFTA!



Du kan även ha chans att bli dagens blogg!



//Mosthotgossip

2012-01-19, 19:40:25 - URL: http://mosthotgossip.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: