JAG LEVER

Halloj! Jag tänkte ge en liten snabb bild av hur mitt sommarlov flytit på än så länge!
  • En härlig och mysig skolavslutnings-grillkväll med gott folk
  • Jobbade de 2 första veckorna
  • Njöt av en härlig midsommar i Tildas sommarstuga vid havet, underbart att få komma dit! - Tack sötis!
  • Ledig veckan efter det då jag chillade med Tilda och fixade smått inför en kommande läger vecka uppåt i detta regninga land.
  • 8e kastade jag Båtsman och jag själv ut på ett riktigt äventyr. Hundtjänstskolan i Marma. Riktigt häftigt var det!! Lärt mig massor och taggar mängder av hundträning nu efter att kommit hem lördag den 14e.
  • Fasar och förskjuter pluggandet till veckans moppe-teoriprov.
Ja, det där var ju verkligen i stora drag. Jag har till mitt försvar gjort massor, haft det toppen.
 
Sitter nu här hemma och saknar Marma och de nya goa vännerna!
 
_____________________________________________________________________________________________
 
 
Planerar att slänga upp ett till inglägg idag med lite sommarbilder och även ett inlägg om Marma i veckan, keep your eyes opened!
 
-Thea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: