10 saker

10 saker jag tycker om :
Rocky
Mina vänner
Mina nya bikinis
Skåne
Min familj
Tinga
Hundar
Jogging
Rida
Mysiga djur

6 saker jag tycker mindre om :
Opersonliga personer
Överdrivna personer
After eight
Falska människor
Min gamla bikini
Tråkiga saker

3 bloggar jag läser :
gossips.se
http://jonnaerlandsson.se/blog
canonlifes.blogg.se

8 saker jag vill göra i framtiden :
Äga en boxer
Ha mitt dröm jobb
Skaffa en pojkvänn
Leva livet
Åka till Australien
Träffa John marsden
Testa på viltspår
Rida Islandshästar igen
8 filmer jag tycker om :
Tomorrow when the war began
Dear John
She's the man
Scooby-doo!
Rocky Balboa
Rambo
Jurassic park
The notebook

1 sak jag är rädd för :
Spindlar
5 ord som beskriver mig :
Glad
Utåtriktad
Självförtroende
Snäll
Trevlig
3 saker jag ser fram emot :
Steninge
Sommar!
Moppe förarbevis!
2 snygga kändis killar :
Channing tatum
Taylor lautner

1 bra låt :
Some die young - Laleh


-Tilda
Postat av: Thea

Du glömde Chris Pang där du ;)

2012-03-20, 12:52:02 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: