Ork,lust&insperation

Jag känner att orken att blogga inte riktigt finns här, jag vet att jag inte har några bra bilder, och vad är det då för menning med att slänga in ett par halv dåliga bilder + helt menningslösa texter till?
Jag har inte fotat något intressant (överhuvudtaget) på jag vet inte länge, jag vill att det ska bli sommar, eller iaf varmare, så man kan ha shoorts och fina tunikor, ta härliga bilder med kompisarna och fina bilder på blommor!
Jag försöker att fota, men hittar ingen insperation, jag längtar till stenninge, siluet bilderna Thea tog som vart awesome och till havet. Jag längtar till slutet av mars, då händer det grejer förhoppningsvis, (som dessutom handlar om foto & denna blogg, men mer tänker jag inte säga!) Jag längtar till värmen och till solljuset, till lov och till alperna. Det finns otroligt mycket jag längtar till för tillfället men gör jag något åt det? Nej för här sitter jag igen och skriver en helt menningslös text som antagligen ingen orkar läsa, och vad gör jag mer, jo läser bamse, men den tidningen kan man inte klaga för!
Så, då har jag skrivit av mig en del, jag skall nu fortsätta läsa bamse, göra te och antagligen ta ett par dåliga bilder på te't, men jag klagar inte!
Bilderna under tog jag igår, försökte få till någon fin bild på Rocky, pch kände att dessa får duga, jag tycker trots allt att han blir bra på alla bilder ;) På den andra bilden skall fokus ligga i gräset!

Canon EOS 1100D + EF18 - 55mm
//Tilda
Postat av: maja - fotogeniquee

sv: Vad roligt att du frågade, hennes nya blogg heter wilmaharju.blogspot.com :)

2012-03-04, 19:59:01 - URL: http://fotogeniquee.blogg.se/
Postat av: Simon Glimholt

sv: Tack så mycket! :)



Jag använde mitt Tamron 90mm 2.8 MACRO =)

2012-03-05, 16:32:59 - URL: http://simonpixel.webblogg.se/
Postat av: Becka

aw... vilken sötis! :D

2012-03-05, 20:18:31 - URL: http://beckasofia.blogg.se/
Postat av: Becka

Sv: Tack! :D

2012-03-06, 16:31:09 - URL: http://beckasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: