Riktigt dåligt samvete...

Jag är riktigt ledsen för riktigt kass uppdatering från min sida. Men när man har en del med skolan och gör och är väldigt tankespridd som person, så blir det lätt att man inte hinner med så mycket. Däremot kan jag ju inte bara skylla på det, jag har en så kallad "no insperation" period just nu. Men nu när det börjar bli fint väder och våren kommer, så har jag börjat få mer och mer ideér. Nu gäller det bara att få tid att fota dessa idér också. Vilket i det stora hela är problemet, jag tycks aldrig få tid till något vettigt. Planera min tid, det är något jag behöver träna på. Jag ska verkligen föööörsköa komma igång igen, men ja...
Och med ännu dåligare samvete, så lägger jag in en arkivbild.
Kram på er allihopa!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: