Första inlägget, för mig.

Hej! Ni vet ju redan att vi är 14 år, alltså födda 1997. Awesome år, right?:) Mitt namn är Thea och även jag bor i Svergies västra del. Jag är en glad tjej som säger vad jag tycker. Jag är väl egentligen väldigt påfrestande men har världens finaste vänner som står ut med mig. Jag älskar i stor sätt alla idrotter, men har problem med leder så har fått lägga det lite på hyllan. Jag är gymnastikledare och håller två lektioner i veckan. Jag och Tilda är på samma kennel, Golden Retriever kennel, och har även turen att få följa med min kära Tilda till hennes bekanta o rida. Jag tecknar, skriver och fotar, och det va ju just foto allt de här skulle handla om, så:
Efter mycket dräglande efter allt vad systemkamera heter, köpte jag tidigt i februari det här året en alldeles egen.
- Canon EOS 500D. Tror nästan att det är de bästa initiativ jag någonsin tagit.
Så det är här vi står, jag blev förfrågad idag faktiskt. Om jag ville vara med och blogga här med Tilda och Fanny.








Tack för tiden du tog dig!



Postat av: Fanny

Snacka om att jag älskar den sista bilden där hörru du!

2011-11-18, 20:15:06 -
Postat av: Olivia (oliviagunnarssons.blogg.se)

Den sista bilden var superfin, och jag har själv en Canon EOS 500D, den är grym! :)

2011-11-19, 10:07:18 - URL: http://oliviagunnarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: